وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

  • ۰
  • ۰

توری پلیسه در بوشهر

توری پلیسه در ماه های گرم سال از سوی مشتریان تقاضای زیادی دارد. معمولا سعی شده است که توری ها در مجموعه توریکس با کیفیت بالا ساخته شود و در اختیار عموم قرار بگیرد. در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات مانند پشه و مگس از طریق درز پنجره ها وارد محیط خانه ها می شوند. این حشرات می توانند از طریق درز درب و پنجره ها وارد محیط خنک داخل خانه ها شوند. کاربرد مهم این توری ها آن است که از ورود گرد و خاک و ورود حشرات موذی به درون خانه ها جلوگیری کند. امروزه با طراحی انواع مدل ها برای کاربردهای مختلف از توری پشه استفاده می کنند. توری پلیسه در بوشهر در مدل های پلیسه ای، ثابت و برای پنجره و برای پشه ها موجود می باشد. برای عملیات باز و بسته شدن توری ها معمولا از ریلهایی مقاوم استفاده شده است.

تقسیم بندی توری پلیسه

توری ها بر اساس نوع فریم می توانند به دسته های مختلفی مانند تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شود. در توری پلیسه تک فریمی عملیات باز و بسته شدن با استفاده از یک فریم صورت می گیرد ولی در توری های دابل فریمی باز و بسته شدن با استفاده از دو فریم صورت می گیرد. توری ها را با استفاده از خاصیت جمع شوندگی به انواع مختلفی دسته بندی می کنند. بر این اساس توری ها به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند. در توری های افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت افقی بوده و در توری پلیسه عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود. معمولا این جمع شوندگی از یک طرف انجام شده و توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.

کیفیت بالای توری پلیسه

توری پلیسه توریکس د انواع ابعاد و اندازه ها ساخته می شود. ابعاد در نظر گرفته شده برای توری پلیسه بر اساس درخواست مشتریان می باشد. کاربران معمولا متناسب با اندازه پنجره خود می توانند از انواع توری ها با ابعاد مختلف بهره ببرند. همچنین جمع شوندگی توری ها به صورت آکاردئونی می باشد. در مدل آکاردئونی خاصیت جمع شوندگی فقط از یک طرف توری می باشد به همین دلیل است که این توری ها را توری های آکاردئونی نیز می نامند. افراد می توانند هر چند وقت یکبار توری ها را شستوشو دهند بدون آن که توری رنگ و جلال خود را از دست بدهد. همچنین این توری ها بعد از گذشت زمان با آفتاب خوردن دچار زنگ زدگی نمی شوند و شفافیت رنگ خود را حفظ می کنند. نصب توری پنجره باعث تخریب دکوراسیون داخلی نمی شود و می توان از آن ها برای انواع مکان ها استفاده نمود. این توری ها این قابلیت را دارند تا با انواع شرایط متناسب باشند و استفاده از آن ها باعث ایجاد مانعی بر سر راه پنجره نمی شود. به دلیل وزن سبکی که توری پلیسه دارد کاربران می توانند به راحتی این توری ها را بدون صرف زمان زیادی بدون دخالت دست هر جا که می خواهند نصب کنند. مجموعه ما می کوشد تا محصول خود را با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد.

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • محمد لالانی

توری پلیسه در بوشهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی