وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

  • ۰
  • ۰

توری پلیسه برای دفع حیوانات موذی در فصل تابستان ساخته شده است. در این فصل با گرم شدن هوا انواع حشرات به محیط های خنک راه پیدا می کنند. توری ها با توجه به کاربردی که دارند، در انواع مختلف ساخته می شود. توری پشه این قابلیت را دارد تا در انواع شرایط آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهد. خودتوری از جنس پلی استایرن می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم می باشد که برای شکل دهی به توری پلیسه از آن استفاده می کنند. استفاده از پلی استایرن باعث انعطاف پذیری بالای توری پلیسه می باشد. یکی از مزیت های این توری ها آن است که می توانند از یک طرف به راحتی باز و بسته شوند. توری ها هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند، این قاب فلزی بسیار مستحکم بوده که می تواند توری را به راحتی مهار کند. شما عزیزان می توانید برای تمامی ماه های سال توری پلیسه ارزان قیمت توریکس را خریداری کنید. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

کیفیت توری ارزان قیمت

  1. وزن سبک توری پلیسه باعث شده است تا کاربران عزیز بدون صرف وقت زیاد به راحتی این توری ها را بر روی انواع پنجره های منزل خود نصب کنند.
  2. توری پلیسه یکی از قابلیت هایی که دارد این است که از یک طرف بدون دخالت دست کاملا جمع می شود و به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. این ویژگی باعث شده است تا توری های امروزی منحصر به فرد شناخته شوند
  3. نصب توری بر روی پنجره های قدی باعث به وجود آمدن مانعی بر سر راه پنجره نمی شود و از طرف بیرون هم در دید افراد خارجی نیست.
  4. مجموعه ما توانسته است در ساخت انواع توری به تولید انبوه برسد و توری پلیسه را در انواع سایزه و رنگ های ملایم تولید کند و به دست مشتریان عزیز برساند.
  5. افراد می توانند هر از چند وقت یکبار این توری ها را شستوشو دهندو با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشوند. معمولا در برابر نور آفتاب جلای خود را از دست نداده و دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  6. توری پلیسه این قابلیت را دارد تا بر روی انواع درب و پنجره با طرح های مختلف نصب گردد.

انواع توری ها بر اساس نوع کاربری

توری ها بر اساس نوع فریم ساخت

  1. توری پلیسه با مکانیزم تک فریمی
  2. توری با مکانیزم دابل فریمی

توری ها بر اساس خاصیت جمع شوندگی

  1. توری پلیسه با جمع شوندگی افقی
  2. توری با جمع شوندگی عمودی
  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد لالانی

توری پلیسه ارزان قیمت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی