وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

۲۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توری پلیسه در بوشهر

توری پلیسه در ماه های گرم سال از سوی مشتریان تقاضای زیادی دارد. معمولا سعی شده است که توری ها در مجموعه توریکس با کیفیت بالا ساخته شود و در اختیار عموم قرار بگیرد. در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات مانند پشه و مگس از طریق درز پنجره ها وارد محیط خانه ها می شوند. این حشرات می توانند از طریق درز درب و پنجره ها وارد محیط خنک داخل خانه ها شوند. کاربرد مهم این توری ها آن است که از ورود گرد و خاک و ورود حشرات موذی به درون خانه ها جلوگیری کند. امروزه با طراحی انواع مدل ها برای کاربردهای مختلف از توری پشه استفاده می کنند. توری پلیسه در بوشهر در مدل های پلیسه ای، ثابت و برای پنجره و برای پشه ها موجود می باشد. برای عملیات باز و بسته شدن توری ها معمولا از ریلهایی مقاوم استفاده شده است.

تقسیم بندی توری پلیسه

توری ها بر اساس نوع فریم می توانند به دسته های مختلفی مانند تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی می شود. در توری پلیسه تک فریمی عملیات باز و بسته شدن با استفاده از یک فریم صورت می گیرد ولی در توری های دابل فریمی باز و بسته شدن با استفاده از دو فریم صورت می گیرد. توری ها را با استفاده از خاصیت جمع شوندگی به انواع مختلفی دسته بندی می کنند. بر این اساس توری ها به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند. در توری های افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت افقی بوده و در توری پلیسه عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود. معمولا این جمع شوندگی از یک طرف انجام شده و توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.

کیفیت بالای توری پلیسه

توری پلیسه توریکس د انواع ابعاد و اندازه ها ساخته می شود. ابعاد در نظر گرفته شده برای توری پلیسه بر اساس درخواست مشتریان می باشد. کاربران معمولا متناسب با اندازه پنجره خود می توانند از انواع توری ها با ابعاد مختلف بهره ببرند. همچنین جمع شوندگی توری ها به صورت آکاردئونی می باشد. در مدل آکاردئونی خاصیت جمع شوندگی فقط از یک طرف توری می باشد به همین دلیل است که این توری ها را توری های آکاردئونی نیز می نامند. افراد می توانند هر چند وقت یکبار توری ها را شستوشو دهند بدون آن که توری رنگ و جلال خود را از دست بدهد. همچنین این توری ها بعد از گذشت زمان با آفتاب خوردن دچار زنگ زدگی نمی شوند و شفافیت رنگ خود را حفظ می کنند. نصب توری پنجره باعث تخریب دکوراسیون داخلی نمی شود و می توان از آن ها برای انواع مکان ها استفاده نمود. این توری ها این قابلیت را دارند تا با انواع شرایط متناسب باشند و استفاده از آن ها باعث ایجاد مانعی بر سر راه پنجره نمی شود. به دلیل وزن سبکی که توری پلیسه دارد کاربران می توانند به راحتی این توری ها را بدون صرف زمان زیادی بدون دخالت دست هر جا که می خواهند نصب کنند. مجموعه ما می کوشد تا محصول خود را با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد.

  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

توری پلیسه معمولا در فصل تابستان تقاضای بیشتری از سوی کاربران دارد. زیرا در این فصل با گرم شدن هوا انوا حشرات موذی به درون خانه ها راه پیدا کمی کنند. این حشرات می توانند از طریق درز درب و پنجره ها وارد محیط خنک داخل خانه ها شوند. یکی از قابلیت های توری پشه این است که می تواند از ورود چنین حشراتی جلوگیری کند.در قدیم از توری های ساده ای استفاده می شد که ساخت پیشرفته ای نداشت. امروزه با طراحی انواع مدل ها برای کاربردهای مختلف از توری پشه استفاده می کنند. توری پلیسه در کردستان در مدل های پلیسه ای، ثابت و برای پنجره و برای پشه ها موجود می باشد. برای عملیات باز و بسته شدن توری ها معمولا از ریلهایی مقاوم استفاده شده است.

تقسیم بندی آن ها

توری پشه بر اساس نوع و تعداد فریم می تواند به دو دسته تک فریمی و دابل فریمی تقسیم بندی شود. در مدل تک فریمی توری پلیسه با استفاده از یک فریم عملیات باز و بسته شدن را انجام می دهد ولی در توری های دابل فریمی عملیات باز و بسته شدن با استفاده از دو فریم صورت می گیرد. توری ها را با استفاده از خاصیت جمع شوندگی به انواع مختلفی دسته بندی می کنند. بر این اساس توری ها به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند. در توری های افقی عملیات باز و بسته شدن به صورت افقی بوده و در توری پلیسه عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود. معمولا این جمع شوندگی از یک طرف انجام شده و توری به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.

کیفیت توری ها چگونه است

توری ها معمولا از طرف شرکت سازنده در انواع سایزها و در انواع رنگ های ملایم مانند سفید ساخته می شوند. ابعاد در نظر گرفته شده برای توری پلیسه بر اساس سلیقه شخصی کاربر است. کاربران معمولا متناسب با اندازه پنجره خود انواع توری ها را با توجه به این اندازه سفارش می دهند. همچنین جمع شوندگی توری ها به صورت آکاردئونی می باشد. به همین دلیل است که این توری ها را توری های آکاردئونی نیز می نامند. افراد می توانند هر چند وقت یکبار توری ها را شستوشو دهند بدون آن که توری رنگ و جلال خود را از دست بدهد. همچنین این توری ها بعد از گذشت زمان با آفتاب خوردن دچار زنگ زدگی نمی شوند و شفافیت رنگ خود را حفظ می کنند. نصب توری پنجره باعث برهم زدن دکوراسیون داخلی نمی شود و از بیرون هیچ مانعی به حساب نمی آید. به دلیل وزن سبکی که توری پلیسه دارد کاربران می توانند به راحتی این توری ها را بدون صرف زمان زیادی بدون دخالت دست هر جا که می خواهند نصب کنند. مجموعه ما می کوشد تا محصول خود را با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه کند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد.

  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

توری پلیسه در یاسوج

توری پلیسه برای دفع حشرات موذی با نصب بر روی پنجره ها تولید می شود. در فصا تابستان ممکن است حشرات موذی از طریق درز درب و پنجره وارد محیط خانه بشوند. افراد می توانند برای تمامی ماه های سال از این توری ها استفاده کنند. در قدیم توری ها به شکل ساده ای طراحی می شدند و مکانیزم خیلی ساده ای داشتند. امروزه با طراحی انواع مدل ها برای کاربردهای مختلف از توری پشه استفاده می کنند. توری پلیسه در یاسوج با توجه به نوع کاربرد در مدل های مختلفی ساخته می شود. انواع توری ها شامل، توری پلیسه، توری پنجره، توری ثابت و توری پنجره می باشند که با کیفیت و قیمت ارزان به کاربران ارائه می شود.

اگر بخواهیم ساختار توری ها را توضیح دهیم، آن ها دارای قاب فلزی از جنس فلزات سخت می باشند و خود توری پلیسه از مواد انعطاف پذیر ساخته شده است. توری ها را معمولا با ماده پلی استایرن می سازند که ماده ای شیمیایی در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. شکل پذیری پلی استایرن بالا می باشد و ماده ای نرم و انعطاف پذیر است. پلی استایرن باعث می شود تا توری ها شکل پلیسه به خود بگیرند. یکی از مزیت های این توری ها آن است که می توانند از یک طرف به راحتی باز و بسته شوند. توری ها هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند و عزیزان می توانند در هنگام استفاده آن ها را بدون دخالت اهرم به پنجره نصب کنند.

مزیت های توری پلیسه

  1. یکی از قابلیت های توری پلیسه سبک بودن آن می باشد به طوری که افراد به راحتی می توانند این توری ها را بر روی انواع درب پنجره ها به سهولت نصب نمایند. استفاده از این توری ها باعث بر هم زدن دکوراسیون داخلی منازل نمی شوند.
  2. توری پلیسه نسل جدید توری های قدیمی به حساب می آیند. در این توری ها خاصیت جمع شوندگی به صورت آکاردئونی صورت می گیرد و توری پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. معمولا از ریلهایی هم جهت عملیات باز و بسته شدن در این توری ها استفاده می کنند.
  3. سوار شدن توری پلیسه بر روی پنجره ها باعث به وجود آمدن مانع بر سر راه پنجره ها نمی شود و از بیرون باعث ایجاد چشم انداز در دید افراد خارجی نمی باشد.
  4. مجموعه ما پس از سه دهه سابقه به این عرصه رسیده است تا ساخت توری ها را در انواع سایزها و مدل ها به تولید انبوه برساند. مفتخر هستیم تا این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.
  5. توری ها با شستوشوی زیاد دچار زنگ زدگی نمی شوند و با مرطوب شدن رنگ و جلای خود را از دست نمی دهند. معمولا رنگهایی که برای قاب فلزی توری ها استفاده می کنند، ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ دارد.
  6. توری پلیسه توریکس در انواع اندازه به همراه کارت گارانتی پشتیبانی به شما مشتریان ارائه می شود. گارانتی این توری ها به مدت دو سال است که در این مدت می توانید از خدمات پس از فروس ما استفاده کنید.
  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

توری پلیسه برای دفع حیوانات موذی در فصل تابستان ساخته شده است. در این فصل با گرم شدن هوا انواع حشرات به محیط های خنک راه پیدا می کنند. توری ها با توجه به کاربردی که دارند، در انواع مختلف ساخته می شود. توری پشه این قابلیت را دارد تا در انواع شرایط آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهد. خودتوری از جنس پلی استایرن می باشد. پلی استایرن ماده ای نرم می باشد که برای شکل دهی به توری پلیسه از آن استفاده می کنند. استفاده از پلی استایرن باعث انعطاف پذیری بالای توری پلیسه می باشد. یکی از مزیت های این توری ها آن است که می توانند از یک طرف به راحتی باز و بسته شوند. توری ها هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند، این قاب فلزی بسیار مستحکم بوده که می تواند توری را به راحتی مهار کند. شما عزیزان می توانید برای تمامی ماه های سال توری پلیسه ارزان قیمت توریکس را خریداری کنید. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

کیفیت توری ارزان قیمت

  1. وزن سبک توری پلیسه باعث شده است تا کاربران عزیز بدون صرف وقت زیاد به راحتی این توری ها را بر روی انواع پنجره های منزل خود نصب کنند.
  2. توری پلیسه یکی از قابلیت هایی که دارد این است که از یک طرف بدون دخالت دست کاملا جمع می شود و به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. این ویژگی باعث شده است تا توری های امروزی منحصر به فرد شناخته شوند
  3. نصب توری بر روی پنجره های قدی باعث به وجود آمدن مانعی بر سر راه پنجره نمی شود و از طرف بیرون هم در دید افراد خارجی نیست.
  4. مجموعه ما توانسته است در ساخت انواع توری به تولید انبوه برسد و توری پلیسه را در انواع سایزه و رنگ های ملایم تولید کند و به دست مشتریان عزیز برساند.
  5. افراد می توانند هر از چند وقت یکبار این توری ها را شستوشو دهندو با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشوند. معمولا در برابر نور آفتاب جلای خود را از دست نداده و دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  6. توری پلیسه این قابلیت را دارد تا بر روی انواع درب و پنجره با طرح های مختلف نصب گردد.

انواع توری ها بر اساس نوع کاربری

توری ها بر اساس نوع فریم ساخت

  1. توری پلیسه با مکانیزم تک فریمی
  2. توری با مکانیزم دابل فریمی

توری ها بر اساس خاصیت جمع شوندگی

  1. توری پلیسه با جمع شوندگی افقی
  2. توری با جمع شوندگی عمودی
  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

توری پشه توریکس

توری پشه چیست

در ماه های گرم سال مردم برای جلوگیری از ورود حشرات موذی از انواع توری ها امروزی که شامل، توری پشه، توری پلیسه، توری ثابت و توری پنجره است، استفاده می کنند. قیمت توری پشه توریکس با تخفیف ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه می شود. کیفیت توری های امروزی نسبت به توری های گذشته بهتر و از قابلیت های ویژه تری برخوردارند. هر فردی می تواند به راحتی این توری ها را روی انواع پنجره ها نصب کنند. دلیل آن وزن سبک توری می باشد، وزن سبک باعث شده است تا افراد بدون دخالت دست و بدون هیچ اهرمی این توری ها را نصب کنند. توری پشه این قابلیت را دارد تا از یک طرف باز و بسته شود و از پشت هیچ مانعی برای درب و پنجره به حساب نیاید. توری پشه معمولا در انواع سایزها و رنگ ها تولید می شود. این مجموعه توانسته است در ساخت توری پشه به تولید انبوه برسد و مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.

مزیت و انواع توری پشه

  1. این توری ها همانظور که گفتیم وزن سبکی داشته بنابراین می توان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کرد. برای نصب توری پشه نیازمند وقت زیادی نیستیم
  2. این توری ها توسط مجموعه توریکس در انواع سایزها و در انواع رنگ ها در بروسه تولید قرار می گیرند.
  3. شکل جمع شدن توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و از این نظر به آن ها توری های آکاردئونی نیز می گویند.
  4. توری ها از نظر نوع کاربرد و از نظر نوع و تعداد فریم ساخت به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.
  5. توری پشه می تواند از طریق خاصیت جمع شوندگی به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی شوند. در افقی توری به صورت افقی باز و بسته می شود و در عمودی توری به شکل عمود باز و بسته شده و به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.
  6. عملیات باز و بسته شدن توری ها از طریق ریل های فلزی صورت می گیرد و برای جمع کردن آن نیازی به دخالت اهرم نیست.

 

  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

قیمت توری پشه

در فصل گرما مردم از وجود انواع حشرات موذی به درون خانه ها آزار می بینند. بیشت در فصل تابستان با گرم شدن هوا انواع حشرات به داخل فضاهای خنک تری مانند محیط خانه راه پیدا می کنند. برای جلوگیری از ورود چنین حشراتی به داخل خانه ها از انواع توری پشه استفاده می کنند. قیمت توری پشه با توجه به فاکتورهایی از جمله ابعاد و جنس توری تعیین می شود. از توری پشه ها می توان در شرایط مختلف استفاده کرد. با توجه به نوع کارکرد از انواع توری ها استفاده می کنند.توری ها انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

خود توری ها معمولا از مواد انعطاف پذیر ساخته شده و قاب فلزی توری ها از فلزات سخت تولید می شوند معمولا این قاب ها باید از اسحکام بالایی برخوردار باشند قاب فلزی توری باید این قابلیت را داشته باشد تا توری را با مقاومت بالایی حفظ کند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله مواد نرم بوده که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و می توان با استفاده از این ماده شک های مختلفی به توری داد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. نصب توری پشه بسیار راحت بوده و هر کسی به راحتی می تواند این توری ها را بر روی درب یا پنجره منزل خود نصب کند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

کیفیت توری پشه

توری های امروزی مانند توری پشه توریکس دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. این توری ها در انواع رنگ های ملایم و انواع سایزها ساخته می شوند. مجموعه ما توانسته است که در زمینه ساخت انواع توری پشه به تولید انبوه برسد.
  2. این توری ها دارای ریل هایی در قسمت بالا و پایین می باشد که با استفاده از این ریل ها توری ها از یک طرف به طور کامل باز و بسته می شوند.
  3. محدودیتی در نصب این توری ها وجود ندارد و افراد می توانند برای انواع پنجره های کوچک و بزرگ منزل خود از آن ها استفاده کنند.
  4. توری ها با توجه به نوع فریم ساخت و بر اساس خاصیت جمع شوندگی به انواع مختلی دسته بندی می شوند.
  5. بر اساس نوع فریم توری پشه به انواع تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی شده و بر اساس خاصیت جمع شوندگی به انواع تک فریمی و دابل فریمی تقسین بندی می شوند.
  6. خاصیت جمع شوندگی در توری ها به شکل آکاردئونی می باشد و به همیم دلیل کاربران این توری ها را با نام آکاردئونی نیز می شناسند.
  7. معمولا در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی و در توری های عمودی خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی انجام می شود.
  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

خرید توری پشه

استفاده از توری ها معمولا در فصل تابستان تقاضای بیشتری از سوی مشتریان دارد، زیرا در این فصل با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی مانند مگش و پشه به فضاهای خنک تری مانند محیط خانه ها راه پیدا می کنند. این حشرات می توانند از طریق درز پنجره و درب ها وارد خانه ها شوند. توری پشه وسیله ای می باشد که برای دفع این حشرات موذی استفاده می کنند. خرید توری پشه در توریکس با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد. در صنایع تولیدی توریکس این محصول به همراه ضمانت دوساله به مشتریان ارائه می شود. توری ها انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربرد به موارد زیر دسته بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

ساختار توری پشه بسیار ساده می باشد زیرا خود توری از مواد پلی استایرن ساخته شده و قاب آن از فلزات مقاوم تولید می شود. این توری ها در انواع اندازه ها و رنگ های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود. قاب فلزی توری ها از فلز آلومینیوم می باشد که دارای سختی زیادی می باشد که می توانند توری ها را به خوبی حفظ کنند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله موادی است که بسیار نرم بوده و خاصیت شکل پذیری بسیاربالایی دارد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. وزن سبک توری پشه باعث شده است که نصب آن ها به راحتی انجام بگیرد. بدون دخالت دست و اهرم می توانند به راحتی این توری ها را نصب کنند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

مزیت خاص توری پشه

توری های امروزی معمولا دارای فناوری ساخت بالایی نسبت به توری های قدیمی هستند. این توری ها این قابلیت را دارند تا از یک طرف به طور کامل درون قاب خود قرار بگیرند.

1.    یکی از قابلیت های توری پشه توریکس آن است که دارای وزن سبکی بوده که می توان آن ها را به راحتی روی پنجره و درب ها نصب شود.

2.    توری پشه معمولا از طرف بیرون در دید افراد خارجی نیست و به عنوان مانعی بر سر راه پنجره ها به حساب نمی آید.

3.    توری های امروزی دارای این قابلیت هستند تا از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. به توری پشه های امروزی توری های آکاردئونی نیز می گویند که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

4.   نصب توری پشه روی انواع درب ها و پنجره ها محدودیت ندارد و افراد می توانند از آن ها به هر شکلی که خواستند استفاده کنند.

5.    صنایع تولیدی توریکس توانسته است تولید این توری ها را به تولید انبوه برساند. این مجموعه توانسته است این توری ها را در انواع رنگ ها تولید کند.

6.     با گذشت زمان قاب فلز توری پشه ها دچار زنگ زدگی نمی شوند و در هنگام باران آمدن با مزطوب شدن تغییر رنگ نمی دهند.

7.    معمولا باز و بسته شدن توری از یک طرف با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد که دارای مقاومت زیادی هستند.

  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

کیفیت توری پشه

در فصل تابستان معمولا با گرم شدن هوا انواع حشرات موذی مانند پشه و مگس وارد فضاهای سرد مانند خانه ها می شوند. این حشرات می توانند از طریق درز پنجره و درب ها وارد خانه ها شوند. توری پشه وسیله ای می باشد که برای دفع این حشرات موذی استفاده می کنند. کیفیت توری پشه به عواملی چون میزان مقاومت آن، میزان مقاومت توری در دفع حیوانات و استحکام ریل های توری از جمله این عوامل است. توری ها انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربرد به موارد زیر دسته بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

معمولا برای شکل دهی به توری پشه از ماده پلی استایرن استفاده می کنند و برای قاب فلزی آن ها از فلزات با مقاومت بالا استفاده می کنند. قاب فلزی توری ها از فلز آلومینیوم می باشد که دارای سختی زیادی می باشد که می توانند توری ها را به خوبی حفظ کنند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله موادی است که بسیار نرم بوده و خاصیت شکل پذیری بسیاربالایی دارد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. وزن سبک توری ها باعث شده است که نصب آن ها به راحتی انجام بگیرد. بدون دخالت دست و اهرم می توانند به راحتی این توری ها را نصب کنند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

مزایای توری پشه

توری های امروزی مانند توری پشه، توری پلیسه نسل جدید توری های قدیمی هستند که از نظر کیفیت و قیمت نیز در مزیت هستند:

1.    توری پشه از محصولات توریکس می باشد که دارای وزن سبک و نصب آسان است و افراد می توانند بدون اهرم یا آچاری اقدام به استفاده از آن کنند.

2.    با نصب توری پشه بر روی درب ها و پنجره ها هیچ مانعی بر سر راه آن ها ایجاد نمی شود و از طرف بیرون قابل مشاهده نیست.

3.    توری های امروزی دارای این قابلیت هستند تا از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. به توری پشه های امروزی توری های آکاردئونی نیز می گویند که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

4.   در نصب توری پشه بر روی انواع درب ها و پنجره ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و افراد می توانند از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.

5.    صنایع تولیدی توریکس توانسته است که انواع توری ها را با رنگ و ابعاد مختلف روانه بازار فروش کند.

6.     با گذشت زمان با آفتاب خوردن قاب توری ها رنگ ها از بین نرفته و دچار تغییر رنگ و زنگ خوردگی نمی شوند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت قاب این توری ها باعث شده است تا رنگ پذیری خود را حفظ کنند.

7.    معمولا باز و بسته شدن توری از یک طرف با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد که دارای مقاومت زیادی هستند.

توری های تک فریمی و دابل فریمی

توری پشه ها از نظر تعداد فریم به دو نوع تک فریمی و دابل فریمی دسته بندی می شوند که دابل فریمی تقاضای بیشتری از سوی مشتریان دارد. باز و بسته شدن توری با استاده از مکانیزم ویژه ای انجام گرفته و بدون دخالت دست یا اهرمی با سرعت زیاد انجام می شود. از یک طرف توری با استفاده از ریل هایی فلزی باز و بسته می شود. در هنگام بسته شدن توری به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.

توری پشه به فرم افقی و عمودی

از نظر نحوه جمع شدن توری ها به دو دسته افقی و عمودی دسته بندی می شوند. در عمودی، توری ها به شکل عمودی به مکانیزم کاری خود را انجام می دهند ولی در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی انجام می شود. ویژگی محصولات ما این است که توانسته ایم توری را علاوه بر کیفیت بالا با قیمت مناسب به مشتریان ارائه کنیم. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. شما می توانید برای سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید.

  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

توری پشه

معمولا حشراتی مانند مگس و پشه با گرم شدن هوا در فصل تابستان وارد محیط خانه می شوند. محیط خانه سردتر از هوای بیرون بوده و به این دلیل وارد آنجا می شوند. معمولا این حشرات موذی از طریق درز پنجره و دربها وارد خانه می شوند. امروزه کاربران می توانند با خرید انواع توری ها از ورود چنین موجوداتی به درون خانه جلوگیری کنند. توری ها انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

1.    توری پشه

2.    توری پلیسه

3.    توری ثابت

4.    توری پنجره

خود توری ها از جنس پلی استایرن بوده و قاب فلزی آن ها از فلز آلومینیوم می باشد. این قاب فلزی دارای استحکام بالایی می باشد که به خوبی توری ها را مهار کرده اند. معمولا خود توری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که می تواند شکل های مختلفی به خود بگیرد. پلی استایرن از جمله موادی است که بسیار نرم بوده و خاصیت شکل پذیری بسیاربالایی دارد. یکی از انواع توری ها که نام بردیم توری پشه بوده برای داخل خانه ها بسیار مناسب هستند. نصب توری پشه بسیار راحت بوده و هر کسی به راحتی می تواند این توری ها را بر روی درب یا پنجره منزل خود نصب کند. این توری ها در هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند. روی بالا و پایین قاب فلزی توری ها از ریل هایی برای جمع شدن توری استفاده می کنند.

کیفیت توری پشه

توری های امروزی مانند توری پشه نسل جدید توری های قدیمی هستند و از نظر مکانیزم ساخت از فناوری نوینی برخوردار هستند. این توری ها دارای مزیت های زیر هستند:

1.    توری پشه اولین مزیت مهمی که دارد، سبک بودن آن می باشد. به دلیل وزن سبک کاربران می توانند این توری ها را بر روی انواع پنجره های کوچک و بزرگ بدون صرف زمان زیادی نصب کنند.

2.    توری پشه معمولا از طرف بیرون در دید افراد خارجی نیست و به عنوان مانعی بر سر راه پنجره ها به حساب نمی آید.

3.    توری های امروزی دارای این قابلیت هستند تا از یک طرف به شکل آکاردئونی باز و بسته شوند. به توری پشه های امروزی توری های آکاردئونی نیز می گویند که دارای قیمت مناسبی هم می باشند.

4.   نصب توری پشه روی انواع درب ها و پنجره ها محدودیت ندارد و افراد می توانند از آن ها به هر شکلی که خواستند استفاده کنند.

5.    صنایع تولیدی توریکس توانسته است که انواع توری ها را با رنگ و ابعاد مختلف روانه بازار فروش کند.

6.     با گذشت زمان با آفتاب خوردن قاب توری ها رنگ ها از بین نرفته و دچار تغییر رنگ و زنگ خوردگی نمی شوند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم در ساخت قاب این توری ها باعث شده است تا رنگ پذیری خود را حفظ کنند.

7.    معمولا باز و بسته شدن توری از یک طرف با استفاده از چرخ هایی مقاوم انجام می گیرد که دارای مقاومت زیادی هستند.

دسته بندی بر اساس نوع فریم

توری پشه ها از نظر تعداد و نوع فریم به دو دسته تک فریم و دابل فریمی تقسیم بندی می شوند که امروزه بیشتر از مدل دابل فریمی استفاده می کنند. باز و بسته شدن توری با استاده از مکانیزم ویژه ای انجام گرفته و بدون دخالت دست یا اهرمی با سرعت زیاد انجام می شود. از یک طرف توری با استفاده از ریل هایی فلزی باز و بسته می شود. در هنگام بسته شدن توری به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرد.

خاصیت جمع شوندگی توری پشه

از نظر خاصیت جمع شوندگی توری ها به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند. در عمودی، توری ها به شکل عمودی به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند ولی در توری های افقی خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی انجام می شود. مزیت ما تجربه بالا در فروش محصولات توری پشه می باشد که توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم. مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانیم. شما می توانید برای سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید.

  • محمد لالانی
  • ۰
  • ۰

کیفیت توری ثابت

یکی از خدماتی که صنایع تولید کننده توریکس به مردم عزیز ارائه می کند، توری ثابت بوده که کاربرد زیادی در فصل تابستان دارد. این توری ها باعث جلوگیری از ورورد حشرات موذی به درون محیط خانه می شوند. دو مزیت مهم توریکس قیمت ارزان و کیفیت بالای محصول می باشد. توری ثابت معمولا به صورت آکاردئونی درون قاب فلزی خود جمع می شوند. برای همین کاربران این توری ها را، توری آکاردئونی نیز می گویند. توری روی این قاب فلزی توسط ریلهایی مقاوم مهار می شود و تعادل توری را حفظ می کند. نصب سریع و راحت توری ثابت باعث شده است تا تقاضای زیادی از طرف مشتریان داشته باشد. معمولا بدون صرف وقت زیادی هر فردی می تواند این توری ها را بر روی انواع پنجره های بزرگ و کوجک منزل خود نصب کند.

کیفیت توری ثابت

کیفیت توری به فاکتورهای زیر وابسته است که شامل:

  1. توری ثابت توریکس با وزن سبکی به مشتریان عزیز ارائه می شود. این توری ها معمولا در ابعاد بزرگ و کوچک توسط توریکس ساخته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
  2. ریل هایی مقاوم روی بالا و پایین توری تعبیه شده است که برای باز و بسته شدن توری قرار داده شده اند.
  3. این توری ها برای پنجره های کوچک و بزرگ مناسب می باشند و مجموعه ما در ساخت این محصولات به رونق رسیده است.
  4. این توری ها از یک طرف به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. در توری ها با استفاده از یک الی دو فریم عملیات باز و بسته شدن انجام می شود.
  5. توری ها از نظر خاصیت جمع شوندگی به دو صورت افقی و عمودی دسته بندی می شوند و از این نظر نسبت به توری های قدیمی در مزیت هستند.

قیمت همراه با تخفیف

قیمت توری ثابت بر اساس یکسری فاکتور تعیین می شود. یکی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری توری ها، اندازه توری ها می باشد. هرچه توری از اندازه بزرگتری برخوردار باشد، از نظر قیمت گرانتر می باشد. پرداخت هزینه به صورت قسطی انجام می شود. مشتریان می توانند قسمتی از هزینه را به صورت پیش پرداخت تقبل کنند و بقیه هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنند. مشتریان می توانند توری ثابت در اندازه های مختلف را درون سایت ما بازدید کنند. شما عزیزان می توانید سایر محصولات را با بازدید از سایت توریکس مشاهده کنید. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در فروش محصولات توری ثابت می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

  • محمد لالانی