وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

  • ۰
  • ۰

توری پلیسه در یاسوج

توری پلیسه برای دفع حشرات موذی با نصب بر روی پنجره ها تولید می شود. در فصا تابستان ممکن است حشرات موذی از طریق درز درب و پنجره وارد محیط خانه بشوند. افراد می توانند برای تمامی ماه های سال از این توری ها استفاده کنند. در قدیم توری ها به شکل ساده ای طراحی می شدند و مکانیزم خیلی ساده ای داشتند. امروزه با طراحی انواع مدل ها برای کاربردهای مختلف از توری پشه استفاده می کنند. توری پلیسه در یاسوج با توجه به نوع کاربرد در مدل های مختلفی ساخته می شود. انواع توری ها شامل، توری پلیسه، توری پنجره، توری ثابت و توری پنجره می باشند که با کیفیت و قیمت ارزان به کاربران ارائه می شود.

اگر بخواهیم ساختار توری ها را توضیح دهیم، آن ها دارای قاب فلزی از جنس فلزات سخت می باشند و خود توری پلیسه از مواد انعطاف پذیر ساخته شده است. توری ها را معمولا با ماده پلی استایرن می سازند که ماده ای شیمیایی در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. شکل پذیری پلی استایرن بالا می باشد و ماده ای نرم و انعطاف پذیر است. پلی استایرن باعث می شود تا توری ها شکل پلیسه به خود بگیرند. یکی از مزیت های این توری ها آن است که می توانند از یک طرف به راحتی باز و بسته شوند. توری ها هنگام جمع شدن به طور کامل درون قاب خود قرار می گیرند و عزیزان می توانند در هنگام استفاده آن ها را بدون دخالت اهرم به پنجره نصب کنند.

مزیت های توری پلیسه

  1. یکی از قابلیت های توری پلیسه سبک بودن آن می باشد به طوری که افراد به راحتی می توانند این توری ها را بر روی انواع درب پنجره ها به سهولت نصب نمایند. استفاده از این توری ها باعث بر هم زدن دکوراسیون داخلی منازل نمی شوند.
  2. توری پلیسه نسل جدید توری های قدیمی به حساب می آیند. در این توری ها خاصیت جمع شوندگی به صورت آکاردئونی صورت می گیرد و توری پس از جمع شدن به طور کامل درون قاب فلزی خود قرار می گیرد. معمولا از ریلهایی هم جهت عملیات باز و بسته شدن در این توری ها استفاده می کنند.
  3. سوار شدن توری پلیسه بر روی پنجره ها باعث به وجود آمدن مانع بر سر راه پنجره ها نمی شود و از بیرون باعث ایجاد چشم انداز در دید افراد خارجی نمی باشد.
  4. مجموعه ما پس از سه دهه سابقه به این عرصه رسیده است تا ساخت توری ها را در انواع سایزها و مدل ها به تولید انبوه برساند. مفتخر هستیم تا این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم.
  5. توری ها با شستوشوی زیاد دچار زنگ زدگی نمی شوند و با مرطوب شدن رنگ و جلای خود را از دست نمی دهند. معمولا رنگهایی که برای قاب فلزی توری ها استفاده می کنند، ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ دارد.
  6. توری پلیسه توریکس در انواع اندازه به همراه کارت گارانتی پشتیبانی به شما مشتریان ارائه می شود. گارانتی این توری ها به مدت دو سال است که در این مدت می توانید از خدمات پس از فروس ما استفاده کنید.
  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • محمد لالانی

توری پلیسه در یاسوج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی