وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

وبلاگ ساختمانی

حوزه های مختلف ساختمانی

  • ۰
  • ۰

توری پلیسه در اهواز با کیفیت بالایی ارائه شده که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. این تخفیف شامل کلیه محصولات ما اعم از توری پشه، توری پنجره، توری ثابت می باشد. کیفیت توری ها به عواملی چون طرح آن ها، ابعاد توری و نوع طرحی که برای آن در نظر می گیرند، بستگی دارد. مشتریان عزیز می توانند برای کلیه ماه های سال برای جلوگیری از ورود حشرات موذی می توانند از آن ها کاربری داشته باشند. در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان داده و محدودیتی در نصب آن ها وجود ندارد. حشرات موذی معمولا از طریق درز در و پنجره وارد محیط اصلی خانه ها می شوند. استفاده از توری پلیسه بهترین راه مقابله با این حشرات می باشد که برای جلوگیری از غبار نیز از موارد مهم به شمار می رود.

 

 معمولا توری پلیسه با درجه کیفی متفاوتی در بازار به فروش رسیده و برای آن ها مدل های مختلفی در نظر می گیرند. این مدل ها بر اساس عملیات باز و بسته شدن توری ها است. توری پلیسه نسبت به توری های قدیمی در مزیت می باشند. برای ساخت توری ها از ماده ای شیمیایی استفاده کرده که دارای کاربردهای زیادی هستند. این ماده نرم و قابل انعطاف بوده که برای ساخت توری بسیار مناسب است. این ماده پلی استایرن نام دارد. یکی از مزیت های توری این است که از وزن پایینی برخوردتر بوده و افراد می توانند به راحتی از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنندکه باعث شده تا مشتریان بدون هدر دادن وقت خود این توری ها را هر جا که می خواهند، نصب کنند.این توری ها از یک طرف به طور کامل با استفاده از ریل های آهنی باز و بسته می شود. شکل باز و بسته شدن این توری ها به صورت آکاردئونی می باشد و در بازار به توری های آکاردئونی نیز معروف هستند.

 

توری پلیسه بر اساس تعداد فریم های ساخت به توری های تک فریمی و دو فریمی دسته بندی می شوند. در توری های تک فریمی، توری پلیسه خاصیت جمع شوندگی را به صورت افقی و عمودی انجام می دهد. این باز و بسته شدن با استفاده از ریلهایی فلزی انجام می شود. در بازار بیشتر از توری های دابل فرمی استفاده می کنند که عملکرد ویژه تری نسبت به توری های تک فریمی دارند. این عملکرد به باز و بسته شدن توری ها بستگی دارد. توری پلیسه با مکانیزم افقی عملیات باز و بسته شدن را به صورت افقی انجام داده و از یک طرف درون قاب فلزی خود قرار می گیرد.  مفتخریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش محصولات توری پلیسه است.

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • محمد لالانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی